מעבר למערכת ניהול קשרי לקוחות
מערכת ניהול קשרי הלקוחות של Zoho מספקת פתרון גמיש ואפקטיבי לניהול קשרי לקוחות במחיר הגון. המערכת מאפשרת לעסקים קטנים כגדולים להציע לצוותים המשתמשים בה יתרון תחרותי בשווקים התחרותיים ביותר אודות למספר מאפיינים חשובים.
התאמה – קסטומיזציה
ניתן לבצע במערכת התאמות פשוטות ומורכבות ככה ש-Zoho CRM תתאים כמו כפפה לתהליכים שלכם. ההתאמות כוללות דברים בסיסיים כגון הוספה של שדות ועריכת תבניות, אך גם התאמות מורכבות כגון שימוש בכללי Workflow מתקדמים לצורך הנעה של תהליכים, כתיבה של פונקציות להוצאה לפועל של תהליכים אוטומטיים, ניהול תהליכי אישור ועוד. אנחנו רואים ביכולת ההתאמה של Zoho CRM לתהליכים שלכם את מצור הדגל שלנו, ובכך אנחנו מתמחים.
מערכת רב ערוצית
Zoho CRM מאפשרת למשתמשיה "לפגוש" את לקוחותיהם בכל מקום החל מהמובן מאליו בשיחות טלפון, דרך אתר האינטרנט שלהם, הפרסום הממומן שלהם, התנועה ברשתות החברתיות ועוד. רב ערוציות מאפשרת ניהול אפקטיבי של קשרי הלקוחות מכיוון שאלה נגישים היום בערוצים רבים.
אינטגרציה
ניתן לממש באמצעות Zoho CRM אינטגרציה עם כל מערכת אחרת שיש לה API מתועד. חלק מהאינטגרציות של Zoho מגיעות עם המערכת כגון אינטגרציה עם מוצרים שונים של Google, Facebook ועוד. ישנן אינטגרציות שנכתבו ע"י בעלי מוצרי גד שלישי כגון מערכות דיוור מוכרות, מערכות לשילחת SMS ועוד. בנוסף ניתן לממש אינטגרציות חסרות במידת הצורך במהירות.
יכולות ניתוח מתקדמות
לזוהו מערכות דיווח מתקדמות ויכולות אנליזה המאפשרות הפקת תובנות משמעותיות לקידום המטרות של לקוחותיה. ניתן ליצור בקלות דו"חות ודשבוארדים הנותנים מענה לשאלות משמעותיות באופן ויזואלי ובקלות. בנוסף לכך ל-Zoho CRM אינטגרציה טבעית עם Zoho Analytics, מערכת BI המאפשרת פיתוח של דו"חות מתקדמים לניתוח מידע מתקדם.
גישה למידע שחשוב לכם
מערכת ZOHO CRM מאפשרת שליטה ניהולית בזמן הנכון Right time ובעת הצורך גם בזמן אמת לצורך ניהול אפקטיבי של מערכת ה-CRM. המערכת מאפשרת קבלת התרעות, אישור, ניטור ובקרה של מגוון הפעילויות המתבצעות כחלק מהניהול השוטף של הפעילות העסקית על מנת לעקוב אחר ביצוע ויישום החלטות. בנוסף לכך היא מאפשרת חיזוי של פעילות עסקית והשוואתו למציאות לאחר הביצוע. אנחנו ב- Cloud CRM Systems נשמח להעמיד לרשותכם את מיטב הידע והניסיון שלנו בתחום הניטור, הבקרה והחיזוי של הפעילות העסקית על מנת שתוכלו להפיק את המירב מניהול קשרי הלקוחות שלכם.
Zoho CRM בכל מקום
המערכות של Zoho נמצאות בענן. מאפיין זה מאפשר למשתמשי המערכות לגשת למידע ולהשתמש במערכות מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר. לzoho CRM אפליקציה למארטפון ככה שניתן להמשיך לנהל את קשרי הלקוחות גם כשאתם לא מול מחשב.
לא רק ניהול קשרי לקוחות
אנחנו מתמחים בהצאמה של Zoho CRM ומוצרים Zoho נוספים ככה שייתנו מענה לצרכים תפעוליים רחבים. כלומר, התשתית לניהול קשרי לקוחות מתרחבת אחרוה אל הפן התפעולי של מערכת בדמות אפשרויות לניהול רכש, חוזים, שירותים מתקדמים ועוד. כמו כן אנחנו יודעים להרחיב את המערכת קדימה אל עולמות השיווק ולחבר את הפעולות השונות של הלקוחות שלנו לקבלת תמונה מלאה וניהול הוליסטי.
Zoho CRM מגיעה בגרסאות שונות כשלכל גרסה מחיר אחר ובהתאם יכולות אחרות. למידע על הגרסאות השונות של Zoho CRM.
העקרונות לפיהם ZOHO מפתחת את מערכות לניהול קשרי לקוחות
- דגש על השקעה בפיתוח מוצרים ותמיכה בלקוחות מאשר בשיווק ומכירה.
- החברה הינה חברה פרטית ולכן מחוייבת ללקוחותיה ולעובדיה ולא לבעלי מניות.
- פיתוח הוליסטי של מוצריה כך שהחיבור ביניהם יהיה שלם ומועיל.