מערכת ה-customer engagement של Zoho
SalesIQ עומדת בפני עצמה כמערכת תקשורת עם לקוחות אך לרוב מוטמעת כחלק ממערך רחב יותר הכולל את Zoho CRM. מערכות customer engagement מחזקות את מערכת ניהול קשרי הלקוחות בכך שהן מאפשרות מגע ישיר עם הלקוחות של החברה באמצעות צ'ט בוט המותקן באתר החברה.
בנוסף למנגנון צ'ט בוט המערכת מאפשרת מעקב אחרי משתמשי האתר ובכך מנגישה מידע מתוך האתר למערכת הCRM בכדי להכיר טוב יותר את הלקוחות ולתכנן בהתאם את מסע הלקוח המתאים לכל אחד. מנגנון זה מאפשר גם לדרג את הלידים שיגיעו מהאתר לפי כללים שנקבעו מראש ובהתאם לתת עדיפות במתן מענה ללקוחות.
את הצ'ט בוט של Zoho ניתן להתאים לצרכים שלכם והוא כולל ממשק ניהול גרפי no code וכן אפשרות להתערב בתכנות של הבוט עם low code. הצ'ט בוט מתאים במיוחד למקרים בהם יש גולשים רבים באתר המבקשים מענה מבעלי האתר. ניתן להעביר את השיחה דרך הצ'ט בוט לנציג, למשל, ובגלל החיבור עם Zoho CRM נסגר מעגל המידע ככה שניתן בקלות להבין האם מדובר בליד קיים, לקוח שכבר קנה, לקוח חדש וכו'.
היכולת לדרג פונים לאתר וליצור אתם חילופי דברים היא חשובה מאד לחנויות אינטרנט (שכנוע להכניס לסל הקניות ע"י אספקת מידע בתחום בו מתעניין המבקר ויצירת קשר אישי אתו). כמו כן חשובה יכולת זו לחברות B2B גדלות ומיזמי הזנק הנדרשים להסביר את היתרונות והחידושים שהם מציעים וכן לעמוד על ציפיות הפונים לאתר.