אוטומציה של תהליכי CRM

אחד מהחוזקות המשמעותיות של Zoho היא גמישות. גמישות זו מאפשרת לנו כמטמיעים ומפתחים להציע ללקוחותינו אוטומציה מתקדמת של תהליכי עבודה. אוטומציה יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות מספר כלים שמערכת Zoho CRM מעמידה לרשותינו:

Workflow

משמש כתזרים תהליכי עבודה, אך גם כמנוע אוטומציה משוכלל וגמיש. התשתית של כוללת אפשרויות לתת פקודות, המותנות בזמן ו/או בקרות אירוע מסוים, לביצוע מגוון פעילויות.

וורקפלוו מופעל ע"י טריגר שניתן להגדיר עבורו סדרה של כללים שקובעים מתי הוא יופעל. הטריגר יכול לגרום לאחד או יותר מהפעולות הבאות להתרחש:

  • יצירת התראה – התראות הנשלחות למשתמשים\לקוחות,ספקים\שותפים כאשר כלל מתאים מופעל.
  • יצירת משימות – משימות המוקצות למשתמשים כאשר כלל מתאים מופעל.
  • עדכון שדות – שדות המתעדכנים באופן אטוטומטי בהתאם לכלל רלוונטי.
  • וובהוקס – תקשורת יוצאת עם מערכות חיצוניות כאשר מופעל כלל.
  • פונקציות מותאמות – היכולות לבצע מגוון פעולות.

ע"י שימוש באחד או במצרף כלשהו של מרכיבים אלה ניתן לנהל (בדרגת אוטומציה רצויה והניתנת לשנוי, ניטור ובקרה) מכלול תהליכי שיווק, מכירה, לוגיסטיקה, העברה להנהלת חשבונות, שירות והדרכת לקוחות. 

Schedules

מאפשרים לבצע פעולות תלוייות זמן באיטרציות שחוזרות על עצמן אחת לזמן קבוע. עם הידע המתאים ניתן לתזמן שפונקציה מותאם תפעל ותבצע פעולה באופן אוטומטי. פעולה שכזו יכולה לחסוך לארגון שעות ניהול, בקרה וביצוע מרובות.

Actions

פעולות שניתן להגדיר עבור workflow, schedule או טריגר אחר. בין היתר ניתן למנות עדכון אוטומטי של שדות, שימוש בWebhooks, יצירה של משימות, התרעות אי-מייל ועוד.

Assignment Rules

כללים שיגדירו באופן אוטומטי כיצד לידים יתחלקו בין אנשי המכירות.

 

אנו בחברת Cloud CRM Systems מתמחים בהתאמת אוטומציה באופן הדרגתי, וכך שיתאים לצרכי הארגון.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn