ניהול קמפיינים באמצעות Zoho

זוהו מאפשרת ניהול קמפיינים, תוך מעקב ואינטגרציה עם מגוון סוגי מדיה ועם תשתיות שיווק שונות. בחלק לא מבוטל מהמקרים האינגרציה בין המערכות של Zoho לבין מערכות אחרות הוא חלק אינטגרלי במערכת ונעשה באופן פשוט ואינטואיטיבי. במקרים אחרים נדרשת התאמה של הממשק ושל המערכת הנבנית כל פנת להפיק את המירב מהפעילות השיווקית הרלוונטי. החיבור של מערכת ניהול קשרי הלקוחות של הארגון עם מאמצי השיווק והפרסום מאפשר איזון חוזר של המידע שנצבר במהלך ניהול קשרי הלקוחות אל מערכות הפרסום ובהתאם יכול לשפר מאוד את תהליכי הפרסום ולהקל על תהליכי המכירה.

התממשקת בין Zoho ל - Google AdWords:

החיבור בין זוהו לגוגל אדוורס הוא חיבור מתבקש. הישויות השונות בתוך זוהו יודעות לקלוט את המידע הרלוונטי מהקמפיינים בגוגל באמצעות GCLID ותוך שינוש ב Web to Lead של זוהו ולהזיר לאדוורדס מידע על המרות Offline שבוצעו, ברמת השארת ליד, qualification ועד סגירת עסקה. בתוך מערכת הדיווח של זוהו נית לצפות בנתונים הרלוונטיים לקמפיינים תוך התמקדות בתוצאות ובדגש על מדידת החזר על השקעה בפרסום ROAI.

התממשקות בין Zoho ל - Facebook: 

החיבור בין זוהו לפייסבוק מאפשר ניהול פעילות הפייסבוק של הארגון תוך חיבור חזק לממערכת הCRM. בהתאם, Zoho Social הוא כלי עוצמתי המסייע בניהול קשרי הלקוחות תוך שימור השיח איתם גם ברשת החברתית, זיהוי הזדמנויות לטיפוח קשר עם לקוחות וביצוע פעולות בהתאם, ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק בדגש על כניסה מהירה של לידים למערכת של זוהו. בכל מה שקשור לאיזון חוזר של המרות Offline נדרשת עבודת אינטגרציה מסויימת.

Zoho Campaigns

זוהו Campaigns היא מערכת לניהול פעילות הדיוור של הארגון תוך התממשקות מלאה על ה-CRM. המערכת פשוטה ואינטואיטיסית, אך בעלת יכולות מרשימות ואפשרויות התממשקות עם מקורות מידע מגוונים על מנת ליעל ולתכללת את פעילות הדיוור. כמובן שהמערכת מצויידת במערכות לניהול רשימות תפוצה, התממשקות עם גוגל אנאליטיקס ושאר היתרונות המצופים ממערכת לניהול דיוורים.

Zoho Social

מלבד האינטגרציה עם פייסבוק, ניתן באמצעות זוהו סושיאל לנהל ולתכלל את פעילות הסושיאל של הארגון גם במדיות אחרות כגון LinkedIn, Twitter ועוד.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn