ניהול השירות עם Zoho Desk

זוהו Desk הינה מערכת הלפ-דסק השמה את שירות הלקוחות שלכם במרכז. המערכת מעניקה לנותני שירות כלי עוצמתי המאפשר להם להיות יעילים יותר בעבודתם ולהציע ללקוחות שירות לקוחות תלוי ההקשר. מנהלים יקבלו כלי המסייע להם לקבל החלטות משמעויות שיתרמו לרמת השירות ולאתר חוזקות\חולשות בשירות על מנת למקסם את הערך מיתרונות ולטפל במהרה בבעיות. לקוחות יהנו משירות מהיר, שקוף ואפקטיבי.

מה אפשר לעשות עם Zoho Desk? 

1. לפתוח טיקטים (קריאות שירות).

2. לזהות מגמות בתפעול השירות.

3. לשקף את משימות ונתוני השירות לרוחב ולאורך הארגון.

4. לספק נגישות לשירות בכל ערוץ בו נוח ללקוח לפנות.

5. ליצור מערכי שירות עצמי ולהנגיש אותם ללקוחות על מנת לחסוך במשאבי שירות.

6. להתאים את תהליכי השירות כמו כפפה ליד הארגון שלכם.

 

אנו ב-Cloud CRM Systems מתמחים בהטמעה של זוהו דסק, תוך בנייה של תהליכי שירות אוטומטיים, התממשקות עם מערכות ארגוניות נוספות (הן ממשפחת Zoho והן מערכות חיצוניות). צרו איתנו קשר למידע נוסף.

במידה ותרצו להתנסות במערכת, תוכלו לפתוח כזו בחינם וללא התחייבות בלחיצה כאן. שימו לב שלחיצה על הקישור תעביר אתכם לאתר של Zoho לפתיחת חשבון. 

 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn