Zoho Analytics

המידע העסקי של ארגונים רבים מגיע ממקורות מגוונים. אתרי אינטרנט, מערכות פרסום, מערכות ארגוניות, מסדי נתונים מידע פנים ארגוני ועוד. Zoho Analytics היא מערכת מתקדמת המאפשרת קונסולידציה של המידע המגיע ממקורות שונים ומאפשרת הצגה גראפית ויכולת ניתוח של המידע על חלקיו או כמכלול.

מערכת הדיווח של Zoho מאפשרת לכם לבנות דש-בוארדים מרשימים המכילים תרשימים גראפיים וטבלאות מגוונות ומסננים משוכללים. בניית הדש-בוארדים וכלי החיווי האחרים מבוססת Drag & Drop פשוט וידידותי.

על בסיס הדו"חות ניתן להפיק תובנות ולהתייחס למדדי KPI משמעותיים. המערכת מאפשרת גם לבצע חיזויים, להיעזר בבינה מלאכותית בכדי לבצע ניתוח של המידע, ליצור התרעות וחשוב מהכל, ליצור מערכת משוב סגורה המודדת את האפקטיביות של החלטות שהתקבלו ומאפשרת קבלת החלטות משמעותיות נוספות בהתאם.

ל-Zoho Analyitics יש יכולת להתחבר באמתעות API למקורות מידע מגוונים וכן ניתן למשוך מתוך המערכת מידע באצעות ה-API של Zoho. מאפיין נוסף הוא האפשרות לכתוב שאילתות מותאמות לצרכים שלכם באמצעות שפת SQL וליצור דו"חות המבוססים על השאלות שחשוב לכם לקבל תשובות עליהם.

ל- Cloud CRM Systems יש ניסיון רב בשימוש במערכות Zoho בכלל וב- Analytics בפרט. למעשה אנו מתמחים ביצירת בינה עסקית (BI) עבור לקוחותינו על בסיס המידע העסקי שלהם באמצעות Zoho.

במידה ותרצו להתנסות במערכת Zoho Analyticsנפתח בחלון חדש תוכלו לפתוח כזו בחינם וללא התחייבות. שימו לב שלחיצה על הקישור תעביר אתכם לאתר של Zoho לפתיחת חשבון. 

Cloud CRM Systems מתמקדת בהתאמה ובהטמעה מהירה של מערכות לקידום השיווק, המכירה והרווחיות של עסקים בצמיחה. מוצרי הענן של Zoho הינם פלטפורמת התשתית למרבית הפתרונות שאנו מספקים.

צרו קשר

Cloud CRM Systems

נייד:  054-4900148
טלפון: 04-9800555
david@crmsystems.co.il