שיפור הקשר בין השיווק למכירות עם Zoho CRM

 

 

באופן מסורתי מערכת השיווק אמורה ליצור את ההתעניינות במוצר או השירות ומערכת המכירות הופכת את ההתעניינות של הלקוח להתקשרות עסקית. כיום הקו בין שיווק לבין מכירות אינו חד משמעי וכאן נכנסות טכנולוגיות ואמצעי ניהול המאפשרים סינרגיה בין המערכות.

 באמצעות הכלים המתקדמים של ZOHO מעמידה Cloud CRM Systemsלרשות לקוחותיה פלטפורמת כלים מודולרית בענן המאפשרים שיפור הקשר בין מערכות השיווק והמכירה. בין הכלים ניתן למצוא:

  • התממשקות בין מערכות הפרסום של גוגל, פייסבוק ותשתיות נוספות לבין הCRM לצורך קבלת היזון חוזר ממערכת המכירות למערכות השיווק בעניין האפקטיביות של הפרסום.
  • רב ערוציות המאפשרת לאתר לקוחות בכל פלטפורמה בה הם משתמשים ולהעביר להם מסרים שיווקיים\מכירתיים מותאמים.
  • ניהול סקרים וקבלת משובים מלקוחות, ספקים, שותפים.
  • ארגז כלי התקשרות עם לקוחות המשרת את שתי המערכות ממקום אחד: אי-מייל, משלוח הודעות סמס, צ'ט, התממשקות למרכזיה ועוד.

תפיסתנו הניהולית מומחשת ע"י התרשים הבא:

1_COLLABORATION.png

 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn