ניהול מתקדם של קשרי לקוחות - ניטור, בקרה וחיזוי

 

 

מערכת ZOHO CRM  מאפשרת שליטה ניהולית בזמן הנכון Right time ובעת הצורך גם בזמן אמת. המערכת מאפשרת קבלת אתראות, אישור, ניטור ובקרה של מגוון הפעילויות המתבצעות כחלק מהניהול השוטף של הפעילות העסקית על מנת לעקוב אחר ביצוע ויישום החלטות. בנוסף לכך היא מאפשרת חיזוי של פעילות עסקית והשוואתו למציאות לאחר הביצוע.

 

אנחנו ב- Cloud CRM Systems נשמח להעמיד לרשותכם את מיטב הידע והניסיון שלנו בתחום הניטור, הבקרה והחיזוי של הפעילות העסקית על מנת שתוכלו להפיק את המירב מניהול קשרי הלקוחות שלכם.

 

תהליכי ניהול במשוב סגור במערכת לניהול קשרי לקוחות

אמצעי הניטור והבקרה

קיימות מספר רמות ניטור ובקרה:

 

1. הצגת הממצאים כתצוגה בטבלה View

2. שימוש במודול דוחות Reports

3. שימוש במחולל דוחות בינה עסקית  BI - Advanced Analytics for Zoho CRM

4. אמצעי אתראה

5. אמצעי חיזוי

 

הצגת הממצאים כתצוגה בטבלה VIEW

התצוגות במערכת ZOHO CRM ניתנות להתאמה וניתן להציג את המידע שבטפסים בחתכים שונים.

בשימוש היום-יומי מהוות התצוגות אמצעי יעיל לאיתור מידע חסר ועל מצאי הרשומות.

 

תצוגות במערכת לניהול קשרי לקוחות views

 

 

שימוש במודול דוחות Reports

במודול דוחות Reports כ 40 דוחות סטנדרטים. ניתן להכין דוחות נוספים המותאמים לצורך ניטור/ניתוח/בקרה ספציפית.

 

מחולל הדוחות של זוהו CRM

 

הדוחות ניתנים להצגה גראפית Dashboards

תצוגה גראפית של דוחות בזוהו

 

שימוש במחולל דוחות בינה עסקית  BI - Advanced Analytics for Zoho CRM

Advanced Analytics for Zoho CRM הוא תוצר אינטגרציה מלאה בין ZOHO CRM לבין Zoho reports   - מחולל הדו"חות של זוהו. Zoho Reports הינו גם מוצר עצמאי וניתן לאינטגרציה עם בסיסי נתונים שונים והיוצר על סמך הנתונים האגורים בהם Online Reporting and Business Intelligence מדובר איפוא בשירות בענן, Online עם יכולות אדירות של ניתוח נתונים הזמין לארגונים קטנים ובינוניים וסטארטאפים גדלים ומקנה להם יכולות רבות לניהול מושכל.

 

המחשת מקצת יכולות תצוגה גראפית  Dashboards

המחשה גרפית של דשבורד במערכת זוהו CRM

 

אמצעי אתראה Alert ואישור Approval

א. Zoho CRM Workflow

 Zoho CRM Workflow הנו אמצעי יעיל לקבלת אתראות ושליטה בתהליכי ה CRM .  נא ראה/י  מאמר מיוחד הוקדש לנושא זה באתר שלנו.

ב. מודול  Approvals

 

אמצעי חיזוי

א. מודול חיזוי Forecasts

ב. באמצעות Advanced Analytics for Zoho CRM  ניתן להכין תחזיות מורכבות  הנשענות על ניתוח מעמיק של נתוני העבר.

הערה: אנו חיים המציאות משתנה המאופיינת בחוסר רצף Discontinuity  - במקרה כזה ניתוח מעמיק של נתוני העבר הוא מועיל שלעצמו אך לא כבסיס מוצק לחיזוי.   

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn