מה פירוש הביטויים Customer Engagement ו Customer Experience

מילון מורפיקס מתרגם engagement כ "אירוסין, הם הסכמה לחתונה, והתקופה שבין הצעת הנישואים לחתונה". אם נתעמק בפירושים השונים (באנגלית) של המונח "customer engagement" וכן בצירוף "customer engagement loyalty" יתכן  ותתגנב למוחנו המחשבה שהמילה "אירוסין" אינה כה הזויה כפי שנדמה היה  בתחילה.

חברת המחקר גאלופ מגדירה:

"Gallup defines customer engagement as the emotional connection between your customers and your company. Though some may believe customers' purchasing decisions are guided primarily by rational thinking, our research has shown otherwise. Customers form strong emotions about your company based on their experiences with your people -- and those emotions strongly influence their buying decisions"

והסלוגנים  שבאתר שלה:

"Maximizing the Emotional Connection Between Your Customers and Your Company" and "Turning Customers Into True Believers"

אין ספק שאלה מרכיבים חיוניים לאירוסים ...

Erika Maguire שכותבת בעיתון Forbes היא מעשית יותר:

תחת הכותר  6 Strategies to Drive Customer Engagement in 2015""

היא מונה את הפרמטרים שיש לתת הדעת אליהם ועליהם-מומלץ לקריאה והפנמה.

מאמרו של Bob Thompson סוקר מגוון דעות והגדרות –מומלץ ביותר

Customer Experience vs. Customer Engagement — A Distinction Without a Difference

נסיים סקירה קצרה זו בהרצאתו של Paul Greenberg שהמוטו שלה:

“The goal is to engage the customer so they feel valued"

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn