מאמר זה, תכנון, יישום, ניטור ובקרת תהליך המכירה הוא המשכו של המאמר (בשלושה דפים) - רכישת לקוחות (חלק א); ניהול לידים – תכנון ,ניטור ובקרה.

נקודת המוצא שלנו הוא שלב ה"הזדמנות" Opportunity  (מינוח אחר Potential  ), היינו המצב אחרי שהליד נמצא ראוי/מוסמך qualified   להיכלל בתהליך המכירה – מומחש בתרשים:

1_LEAD_CONVERSION.png

 

צילום המסך מציג את המודולים העיקריים  במערכת  ZOHO CRM המנחים והמתעדים את תהליך המכירה:

 

2_MODULES.jpg

 הבהרות:

1. מערכת Zoho CRM   מותאמת לניהול  "מלוא מחזור החיים של הלקוח" Entire Customer's Life Cycle  .

2.מערכת  ZOHO CRM  מוצעת בחמש תצורות שמחירן והפונקציונליות  מושווים  בטבלה 

3. להסבר אודות המודולים נא לחץ/י : ישויות ותהליכים בסיסיים ומינוח עברי, Sales Force Automation  ;  Reports and dashboards  ; Activities,    Marketing Automation ; Forecasts

4. מערכת   ZOHO CRM   ניתנת להתאמה Customization  לצרכים הספציפיים.

השלבים העיקריים בתהליך המכירה והגורמים העיקריים המשפיעים על תהליך זה

 

3_HOLISTIC_SYSTEM.jpg

 

בטרם נפרט את שלבי התהליך המכירה נתייחס בקצרה ליתר מרכיבי התרשים:

א. אנו , חברת Cloud CRM Systems , מספקים פלטפורמה מודולרית ואחודה {שבעיקרה מתבססת על טכנולוגיות חברת ZOHO }  ליצירת תקשורת עם הלקוחות הפוטנציאלים  כך שכל פונה ופונה ייענה כיאות ובזמן הנכון Right time  ובמידת הצורך גם בזמן אמת.

נא ראה/י מערכת ZOHO CRM  מאפשרת שילוב כלי שיווק ומכירה "קונבנציונליים" עם מגוון האמצעים לשיווק דיגיטאלי וחברתי

וכן

מערכת  Zoho SalesIQ   המגבירה את אפקטיביות ההתייחסות והתקשורת עם הפונים לאתר.

בכך אנו יוצקים תוכן בביטוי   Customer Engagement

 

ב. ניהול הקשרים עם בעלי ברית, שותפים עסקיים, נציגים ומפיצים

מערכת   ZOHO CRM  ניתנת להתאמה Customization  לצרכים הספציפיים.

 

ג. התחשבות במתחרים, בתחרות, סיכונים- חוזיים, אשראי...

בהתאם למידת הרצון והיכולת של הלקוח לעסוק שיטתית בנושאים אלה אנו , חברת Cloud CRM Systems , נותנים לכך שלושה סוגי פתרונות:

v     הפתרון הפשוט ביותר הוא הוספת מקטעים ושדות מתאימים במודולים הרלוונטיים

v     פתרון ביניים- הוספת מודול ייעודי וקישורו למודולים רלוונטיים אחרים

v     הפתרון המקיף ביותר – בניית תת מערכת ייעודית לניהול מידע, מודיעין תחרותי וסיכונים המשולבת אינטגרלית ב ZOHO CRM

בין אם אנו מיישמים את הפתרון הפשוט ביותר או בונים תת מערכת ייעודית מנחה אותנו  המתודולוגיה המבוטאת בתרשים הבא:

4_INFO.jpg

 

אותה מתודולוגיה (בשינויים המתחייבים) אנו מיישמים לניצול מידע הנדרש להגדלת אפקטיביות תהליך המכירה. נרחיב על כך בהמשך.

נשמח להרחיב לאחר לימוד הצרכים והציפיות  של הפונה אלינו.

 

חשוב להדגיש כבר בשלב זה שניהול תהליכי השיווק והמכירה ב ZOHO CRM  מתבצע כמערכת במשוב סגור המאפשרת ניטור ובקרה.

הניטור, הבקרה והפקת הלקחים מתאפשר בזמן הנכון Right time  ובמידת הצורך גם בזמן אמת.

5_CLOSED_LOOP.png

ניתוח הקורה והפקת הלקחים מתאפשר בכל אחד ואחד משלבי התהליכים האמורים.

6__FUNNEL.png

נא לחץ/י להצגת הכלים המשמשים לקבלת אתראות, אישור, ניטור ובקרה של מגוון הפעילויות ליישום החלטות

במאמר זה אין אנו מאבחנים  בין  B2B ולבין B2C .  אבל  התיאור נוטה יותר לכיוון B2 B. לגבי התאמה כללית של מערכת ZOHO CRM   ל B2 C נא ראה/י  Customize Zoho CRM for B2C .

בנוסף המערכת   ניתנת להתאמה קלה ומהירה  Customization לצרכים ספציפיים של עסקאות בין עסקים, עסקאות בין עסקים ללקוחות קצה consumers  וכן למקרים שבהם החברה מוכרת לשני מגזרים אלה

 

7_B2C.jpg 

 

המשך בדף 2

 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn