"המוסכמה" בצורתה הפשטנית ביותר אומרת שגיבוש והעברת מסרים הוא באחריות השיווק  ואלו על אנשי המכירות לעסוק בשכנוע פרטני וניהול משא ומתן.

למרות שאנו מכירים בשוני שבין שיווק למכירות, גישתנו לחלוקת המשימות ביניהם והשיתוף במשימות השונות נעדרת כותרים.

אנו שואלים את עצמנו – מה יגרום לכך שהלקוח הפוטנציאלי  יקנה אצלנו וימשיך ברצון זה גם לאחר מכן.

לאור זאת, אנו קובעים מי יעשה מה, מתי ובאלו כלים.

תפיסתנו הניהולית מומחשת ע"י התרשים הבא:

1_COLLABORATION.png

חברתנו מעמידה לרשות לקוחותיה פלטפורמת כלים מודולרית בענן שהלקוח יכול לבחור מהם את הנדרש באותה עת להצלחת השיווק והמכירה. כלים אלה זמינים ללקוח על פי הרשאות ולא בהכרח בהתייחס למבנה הארגוני. באופן זה מושגת גמישות מירבית תוך שמירה על יציבות והמשכיות בביצוע גם אם משתנה המבנה הארגוני.

בין הכלים (רשימה חלקית):

מהקונבנציונאלי אך יעיל לאוטומציה ורשתות חברתיות:

מערכת ZOHO CRM  וחלק מהמודולים המרכיבים אותה- תנאי הכרחי לניהול אפקטיבי של שיווק ומכירה

2_MODUKES.jpg

v     תכנון וארגון אירועים ומפגשי לקוחות

v     הפקת מדבקות (על פי אוכלוסיות מטרה)  לדיוור רגיל

v     חיוג אוטומטי וניהול שיחות טלפון   Zoho PhoneBridge

3_PHONE.jpg

v     משלוח מסרונים  SMS

v     תבניות להכנה עצמית של דפי נחיתה

v     תבניות להכנה עצמית ניוזלטר

v     קמפיינים אוטומטיים עם פרסונליזציה

v     דיוור אלקטרוני אוטומטי מותאם למובייל

v     דיוור אלקטרוני אוטומטי של דפי נחיתה מותאם למובייל

4_MOBILE.jpg

v     קישור אינטגרלי עם Google Apps

5_GOOGLE_APPS.jpg

v     ווב קונפרנסינג מאובטח  Meet Anyone Anywhere Anytime

6_WEB_CONFERENCING.png

v     ניהול סקרים וסקרים בדואר אלקטרוני

נוכחות ברשתות חברתיות ושילוב עם מערכות חברתיות  Facebook, Twitter וקישור ל LinkedIn

7_TWITTER.png

שיתוף ברשתות חברתיות

8_SOCIAL.png

ניהול משוב והפקת לקחים ממסעות פרסום לסוגיהם

 

 

10_FACEBOOK.jpg9_COMPARISON.png

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn