focus-on-prospects.pngהדירוג  (מתן ניקוד  -  lead scoring ) מבוצע על פי כללים rules))  שנקבעו מראש והנו משקף את מידת הרצינות והרצון של המבקרים באתר לקנות. לאור זאת  נקבעת עדיפות "הטיפול" בהם כלקוחות פוטנציאלים.כפועל יוצא אנו יכולים לזהות ולהתמקד בפונים הרציניים ביותר.

 

 

lead-scoring.png

prospect-list-view.png

ככל שהלקוח (כמתואר בתרשים הבא)  נמצא קרוב יותר למרכז כך גדלה חשיבותו העסקית. על פי כללים שנקבעו מראש מתריעה המערכת על הימצאות לקוחות מסוימים באתר ומתעלת את הטיפול בהם לאיש מכירות/שירות שיכול לתת להם את "הטיפול" המיטבי.

 

identify-new-and-returning-visitros.png

המילה "הטיפול" היא במרכאות שכן  המערכת מאפשרת מספר דרכים של  personalized engagement` בזמן אמת (ה המונחים engagement ו customer engagement הם בעיתיים גם באנגלית ואין מילה אחת בעברית שהיא ממש הולמת (מעורבות??? קשר אישי???' - נא ראו מאמר קצר באתר זה המציג את המובנים של מונחים אלה )

הסבר מקיף מצוי בהרצאה   SalesIQ: Automate Website Visitor Engagement in Real Time

המערכת מאפשרת לנהל צ'ט בזמן אמת (וכן תרגום אוטומטי ממספר שפות) עם המבקר באתר וזאת לפי בחירתו של המבקר עם מי לדבר. אנשי המכירות/שירות מוצגים וכל אחד מהם יכול לפרסם את תחומי התמחותו וטיב הסיוע שיש ביכולתו להעניק למבקר.

.

CHAT.png

אפשרות זו קיימת גם במובייל

mobile-apps.png

לסיכומם של דברים

היכולת לדרג פונים לאתר וליצור אתם חילופי דברים היא חשובה מאד לחנויות אינטרנט (שכנוע להכניס לסל הקניות ע"י אספקת מידע בתחום בו מתעניין המבקר ויצירת קשר אישי אתו)

כמו כן חשובה יכולת זו לחברות B2B גדלות ומיזמי הזנק הנדרשים להסביר את היתרונות והחידושים שהם מציעים וכן לעמוד על ציפיות הפונים לאתר.

יש להדגיש שמערכת Zoho SalesIQ אינה תחליף למערכת CRM ולו בתצורה הפשוטה ביותר (חינם  עד 10 משתמשים.). מלבד המערכת החינמית  ZOHO   מציעה 4 תצורות נוספות במחירים תחרותיים ביותר

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn